سئو و بهينه سازي سايت
نوشته شده توسط : admin

سئو و بهينه سازي سايت

سئو و بهينه سازي سايت 

سئوهاما

سئو ، اکثر ترافيک وب سايت توسط موتورهاي جستجو گوگل، بينگ و ياهو به سايت ها هدايت مي شود. اگر چه شبکه هاي اجتماعي هم ميتوانند ترافيک براي سايت شما ايجاد کنند، ولي موتورهاي جستجو، روش اصلي براي هدايت ترافيک براي اکثر کاربران اينترنت هستند. سئو يکي از موثرترين روش ها براي ديده شدن در موتورهاي جستجو است. اين درست است که آيا سايت شما محتوا، خدمات، محصولات، اطلاعات و يا هر چيز ديگري را فراهم مي کند.

 

کلماتي که کاربران در جعبه جستجو تايپ مي کنند، ارزش فوق العاده اي دارند. تجربه نشان داده است که ترافيک موتور جستجو مي تواند دليل موفق شودن (يا شکستن) يک سازمان باشد. ترافيک هدفمند به يک وب سايت مي تواند تبليغات، درآمد و مواجهه را مانند هيچ کانال بازاريابي ارائه دهد. سرمايه گذاري در جستجوگرها مي تواند در مقايسه با ساير انواع بازاريابي و ارتقاء ميزان بازدهي استثنايي داشته باشد.

چرا موتورهاي جستجو نميتوانند سايت من را بدون سئو را تشخيص دهند؟

 

بهبود سايت

موتورهاي جستجو هوشمند هستند، اما هنوز هم نياز به کمک دارند. موتورهاي جستجو اصلي همواره تلاش مي کنند تا تکنولوژي خود را براي رديابي وب عميق تر و نتايج بهتر را براي کاربران به وجود بياورند. با اين حال، محدوديتي براي موتورهاي جستجو وجود دارد. در حالي که سئو تخصصي مناسب مي تواند هزاران نفر از بازديد کنندگان شما را افزايش دهد و توجه بيشتري را به خود جلب کند، حرکت اشتباه مي تواند سايت شما را در نتايج جستجوي خود پنهان کند.

 

علاوه بر ايجاد محتواي در دسترس براي موتورهاي جستجو، سئو همچنين به ارتقاء رتبه بندي کمک مي کند تا محتوا در آنجا قرار گيرد که جستجوگران آن را راحت تر پيدا کنند. آن دسته از شرکت هايي که انجام جستجوگرها ( seo ) را در نظر مي گيرند، در بازديد کنندگان و مشتريان مورد نظر است.

 

اصول سئو چيست ؟

همانطور که در بالا ذکر شد ، هدف سئو سايت بالا آوردن سايت در جستجو هاي مرتبط و طبيعي است . البته ممکن است سئو چند هفته يا چند ماه کار ببرد تا به هدف خود برسد . بهترين نتيجه ي سئو اين است که سايت پس از جستجو طبيعي کلمه ي کليدي در لينک اول تا سوم قرار گيرد ، اين لينک ها بيشترين ميزان کليک را به خود اختصاص مي دهند . به اين ترتيب ترافيک و فروش به طرز چشمگيري افزايش خواهد يافت و همچنين تبليغي براي کسب و کار محسوب مي شود .

خدمات سئو

خدمات سئو و بهينه سازي سايت ، هر فعاليتي که در راستاي بهبود سئوسايت شما (جايگاه) شما در نتايج جستجو انجام ميشود خدمات سئو گفته ميشود. هزينه خدمات سئو در واقع سرمايه گذاري شما براي بهبود کسب و کارتان ميباشد

 

پشتيباني سئو بعد از سئو جز مهمترين مباحث در زمينه سئو مي باشد. پشتيباني سئو شامل بخش هاي زيادي ميباشد که در ادامه به آن اشاره خواهيم کرد.ابتدا بايد بدانيد پشتيباني سئو چيست

پشتيباني سئو چيست

پشتيباني سئو به کارهاي که توسط سئوکار انجام ميگردد گفته ميشود، اين کارها شامل موارد زير ميگردد:

1- بهينه سازي مداوم سايت

            بهينه سازي مداوم سايت يعني بروز رساني سايت با توجه به الگوريتم هاي گوگل براي افزايش بازديد واقعي گوگل ميباشد.

2-بررسي و آناليز رقبا

  شما در جزيره زندگي نمي کنيد و بدون داشتن رقيب سايت شما رشد نخواهد کرد ولي بايد بدانيد بهتر است با آناليز دقيق رقبا سعي در بهتر کردن سايت خود کنييد.

3-توليد محتوا بصورت دوره اي

  بهتر است سايت خود را بصورت دوره اي از نظر محتوا بروز نگه داريد در پشتيباني سئو بخشي از اين کار توسط سئو کار انجام ميشود ولي با توجه به اهميت اين کار سعي کنيد بر محتوا با کيفيت نظارت دقيق داشته باشيد.

4- لينک سازي

   لينک سازي يعني ارتباط با دنيا با لينک سازي دقيق و اصولي سايت شما توسط ربات ها بيشتر ديده خواهد شد.

5-بررسي مداوم امنيت سايت

  اين کار بيشتر مربوط به پشتيباني وب سايت ميباشد ولي بايد بدانيد بد نيست اگر سئو کار هستيد گاهي به امنيت سايت هم نگاهي بي اندازيد زيرا با يک اشتباه تمام زحمات شما در چند روز دان شدن سايت از بين خواهد رفت

حال که با سر فصل هاي پشتيباني سئو آشنا شديد لازم است بدانيد چه کساني به پشتيباني ساين نياز دارند.

 

سئو ارزان و قيمت سئو

سئو ارزان يا فريب ، سئو ارزان زماني معني پيدا مي کند، که بتوان براي قيمت سئو سايت تعرفه سئو مشخص کرد. با توجه به توضيحات گفته شده در آموزش سئو بايد گفت قيمت گذاري خيلي سخت مي باشد.

با توجه به توضيح گفته شده در واقع سئو قيمت دقيقي ندارد که بتوان براي آن ارزان يا سئو گران مشخص کرد. قيمت سئو سايت به عوامل مختلفي بستگي دارد يکي از اين عوامل سئوکار ميباشد.

سئوکار باتوجه به سختي کلمات نوع بهينه سازي سايت تعيين مي کند سئو شما سئو ارزان هست يا سئو گران که باز هم دقيق نميتوان براي سئو قيمت تعيين کرد.

پکيج هاي سئو

اين پکيج ها که در سال هاي اخير باب شده براي سئو کاران مبتدي مي باشد پکيج سئو يعني محدود کردن حق مشتري !

پکيچ سئو بيشتر در سئو وردپرس کاربرد دارد دليلش هم اين است که سئو وردپرس محدود شده به توليد محتوا و افزونه يوست سئو (Yoast SEO) براي سايت وردپرسي که بايد گفت يوست در واقع يه چک ليست سئو ميباشد که براي سادگي کار ساخته شده است.

خريد سئو

جديدا در خيلي سايت ها شاهد اين هستيم که مواردي مبني بر خريد سئو درج شده است. همانطور در مقاله قيمت سئو سايت گفته شده است. سئو کالا يا خدمات قابل فروش نيست.

زيرا سئو يک فعاليت است با سه طرف، طرف اول کارفرما طرف دوم گوگل طرف سوم سئو کار شما نميتوانيد چيزي را خريد و فروش کنيد که طرف سوم در آن حضور ندارد.

اما ميتوانيد با توجه به آموزش سئو و کمک از يک سئو کار سايت خود را به هزينه مناسبي بهينه سازي کنيد. که اين عمل کاملا به نفع شما ميباشد.

منبع : سئوهاما





:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 فروردين 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: